„Până acum, s-a finalizat partea de frezare a asfaltului și au fost realizate testele de rezistență a plăcii de beton. S-au efectuat două probe – una a fost în parametri, cealaltă nu – sub hidroizolaţie nu s-a găsit structura de beton, ci s-a găsit o improvizaţie, un strat de ciment de cinci centimetri care nu este suficient de bun pentru a asigura o aderenţă perfectă”, a transmis Nicușor Dan pe Facebook.
El a menționat că trebuie lucrări suplimentare, mai precis turnarea unei noi suprafețe de beton înainte de realizarea unei noi hidroizolații. „Așadar, lucrările de reabilitare și consolidare erau mai mult decât necesare, pentru a evita riscul unor accidente”, a spus edilul.
Din 16 octombrie, circulația mașinilor este interzisă pe Podul Grant, pe sensul de mers dinspre Calea Crângași către Strada Turda. Motivul pentru care Podul Grant s-a închis parțial pentru mașini este acela că expertiza din 2017 a…